e-shop Sapro BENDR SK

AB-FÓRUM - Satelitné fórum (Satelity, DVB-T, DVB-C)

Česko-Slovenské diskusní fórum nejen o satelitním příjmu televizních programů.
Právě je 09.Prosinec 2019 - 19:14

Všechny časy jsou v UTC+01:00

Poslat nové téma  Odpovědět do tématu  [ 22 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Práca so súbormi na internom HDD
PříspěvekOdeslal: 30.Červen 2019 - 9:53 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Poděkoval: 6 krát
Zdravím - prosím o radu, možno je to úplne jednoduché ale neviem na to prísť už tretí deň. A áno - som úplny začiatočník čo sa nestačí diviť čo všetko tento kúsok dokáže....Potreboval by som poradiť či je možné nejako naviazať na rozpozeraný napr. film uložený na HDD. Mne to vždy prehráva od začiatku čo je dosť nepríjemné - pokračovanie prehrávania je úplne štandartné na všetkých bežných MMC, tak dúfam, že aj tu je nejaká cesta. Návod k tomuto prístroju je otrasný, horší ako návody k čínskym smart Watch a to je už čo povedať :D
Ďakujem pekne

Předmět příspěvku: Re: Prehrávanie videa z interného HDD
PříspěvekOdeslal: 30.Červen 2019 - 11:28 
Odborník
Odborník

satelitni prijimac: AB Prismcube Ruby
Místo/Bydliště: Spišská Nová Ves
Poděkoval: 7 krát
Poděkováno: 5 krát
V Menu ---> Archiv ---> nájsť sledovaný záznam ---> OK a pozeráš
Ak treba dopredu/dozadu ---> použiješ < alebo > na preskočenie,
pričom Ti v ľav.dol.rohu ukazuje čas prekrútenia z celkového času filmu
v pravom rohu.

PříspěvekOdeslal: 30.Červen 2019 - 15:21 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Ďakujem - škoda, že nie je nejaké lepšie riešenie, napríklad ma napadla možnosť dať v tom prerušení značku na ktorú by sa dalo na druhý deň alebo hocikedy vrátiť a pokračovať. Takto ked mám rozpozeraný film a dajme tomu ešte nejaký seriál tak to aby som si písal minutáž, kde to skončilo.....chcelo by to niečo lepšie....