enibox nefunguje

Download a diskusia k prijimačom HD-BOX s OS Enigma2

Moderátoři: Duce, By.Bob

Odpovědět
idemnato1
Registrovaný
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: 24.říjen 2015 - 18:34

enibox nefunguje

Příspěvek od idemnato1 »

Jelikož jsem začátečník, trvalo mi 3 dny, než jsem nacpal do Eniboxu oscam. Programy fungovaly v pohodě. Kartu skylink ale musím ještě vytahovat, protože by se maželka v kuchyni neměla na co dívat, ještě totiž nemám nastavené sdílení. No a když jsem zasunul kartu do Eniboxu, tak najednou tma. Zkoušel jsem nahrát znovu soft od Open ATV a nejde to. Po zasunutí flešky svítí jen load a pak nic. Co stím? Půjde to přes kabel rs 232? Prosím o radu. Děkuji Vůbec nezobrazí EP4r. Zobrazí se boot, rUn, load a pak se rossvítí čas. Pak je přístroj mrtvý.
Naposledy upravil(a) idemnato1 dne 29.říjen 2015 - 9:34, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
efendy55
Legenda Fóra
Legenda Fóra
Příspěvky: 2992
Registrován: 26.září 2011 - 16:03
satelitni prijimac: Všetko-4K
Bydliště: chlpatá dedinka okres pupok .

Re: enibox nefunguje

Příspěvek od efendy55 »

Všetko 4K
Duce
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 360
Registrován: 27.prosinec 2006 - 20:55
satelitni prijimac: zopár ich mám
Bydliště: okr. Piešťany

Re: enibox nefunguje

Příspěvek od Duce »

idemnato1 píše:Jelikož jsem začátečník, trvalo mi 3 dny, než jsem nacpal do Eniboxu oscam. Programy fungovaly v pohodě. Kartu skylink ale musím ještě vytahovat, protože by se maželka v kuchyni neměla na co dívat, ještě totiž nemám nastavené sdílení. No a když jsem zasunul kartu do Eniboxu, tak najednou tma. Zkoušel jsem nahrát znovu soft od Open ATV a nejde to. Po zasunutí flešky svítí jen load a pak nic. Co stím? Půjde to přes kabel rs 232? Prosím o radu. Děkuji
dosť dobre nerozumiem čo sa vlastne pýtaš, a preto prikladám link na návod http://www.ab-forum.info/download/file.php?id=74152
Uživatelský avatar
k.o.h.u.t.
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 412
Registrován: 03.květen 2009 - 17:26

Re: enibox nefunguje