Neuloží se scan kanálů

Odpovědět
ccarramba

Neuloží se scan kanálů

Příspěvek od ccarramba »

Zdravím všechny - jsem nováček - toto je můj vůbec první Linuxový přijímač.
Používám jej pro příjem DVB/T2.

Nedaří se mi zapsat a uložit nově naskenované kanály.

1) automatický scan - najde 57 kanálů (TV a rádio), ale po ukončení scanu neumím výsledek NIKDE najít, abych s ním mohl dál pracovat a vytvořit bouquet - poradíte kam se výsledek scanu ukládá?

2) manuální scan - nenajde nic (frekvence a šířka pásma je zadaná správně a signál je dostatečný) - kde dělám chybu?
chocholousek
Moderátor
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Re: Neuloží se scan kanálů

Příspěvek od chocholousek »

Zmackni tlacitko "TV" to dole na DO, pak zelene a najdi "pozemni kanaly", vyhledej nejakou sluzbu a pak tlacitko menu a tam si vyber "pridat aktuatlní kanal do..."
ccarramba

Příspěvek od ccarramba »

Děkuju moc za rychlou odpověď!

Hledat v "satelitech" mě samozřejmě napadlo. Problém je, že předinstalované sady (a tím tedy komplet lamedb) obsahují odkazy na konkrétní "transpondéry/frekvence", které jsou hodně vzdálené, takže kvalita obrazu je špatná. Já mám cca 10 km dokrývač, jehož frekvence a nastavení znám

například FS21
Síť Název sítě ID sítě mod nosných modulace datových nosných kódový poměr ochranný interval přenosová rychlost Mbit/s kanál
FS21 CT, Prechod. MUX 11 12608 32k QAM 256 ;2/3 ;1/8 33,31 26

ale nedaří se mi (zdá se) přijímač přesvědčit, aby dle nových frekvencí ze scanu upravil lamedb a nabral nová data dle názvu a unikátní identifikace stanice (takhle to asi funguje?) do připraveného bouquetu (protože Šlágr TV fakt nechceš:-)

Zároveň - neumím ověřit, dle databázového záznamu v lamedb, s jakým nastavením transpondéru se pro daný kanál pracuje. Pouze na začátku databáze vidím seznam pozemních transpondérů, který ovšem obashuje odlišné frekvence, než potřebuji (a obyčejná úprava frekvence asi nebude fungovat? Nebo?)