NETFLIX TESTUJE NOVÝ VZHĽAD

Jediné omezení: pouze vše kolem satelitní techniky, příjmu apod.
Pokud se chcete bavit o něčem jiném, tak to patří jinam!
Pravidla fóra
Upozornenie predajcom sat. techniky !
Toto fórum je založené pre užívateľov sat.techniky ! Akákoľvek, aj skrytá reklama ,smerujúca na stránky komerčných spoločností, bude po zásluhe odmenená .

A: V príspevkoch nieje možné žiadať o refresh kariet operátorov Skylink a CSlink.
1. Název příspěvku musí odpovídat obsahu otázky - (nepojmenovávat téma jako pomoc, žádost o radu apod.) To, že chce uživatel založením příspěvku požádat o pomoc, je všem jasné ...
Také pojmenování podle názvu přijímače moc nevypovídá o samotném dotazu.
2. Než položíte dotaz, zkuste využít funkci HLEDAT - hodně příspěvků je zde stále dokola a tak není potřeba vytvářet novou diskusi.
3. Pokud je pro konkrétní přijímač vytvořena na ABF samostatná kategorie, své dotazy pište přímo tam
4. Pre vkladanie logov a podobných súborov treba využiť možnosť vloženia ako prílohy a nie ich vkladať do príspevkov ako XX riadkové texty.
5. Nedodržování těchto základních pravidel může vést k tomu, že bude váš dotaz bez upozornění smazán!
6. Maximalna veľkosť prílohy - 1MB .
Odpovědět
Uživatelský avatar
Warder
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 2189
Registrován: 05.duben 2007 - 9:32

NETFLIX TESTUJE NOVÝ VZHĽAD

Příspěvek od Warder »

Takmer 270 miliónov používateľov Netflixu na celom svete si od minulého štvrtka mohlo v ukážke vyskúšať nový vzhľad televíznej aplikácie najväčšej streamovacej služby na svete.

1.jpg

Úprava vstupnej stránky Netflixu na televíznych obrazovkách má používateľom pomôcť rýchlejšie sa rozhodnúť, čo chcú sledovať. Týmto spôsobom chce americká streamovacia služba predĺžiť čas, ktorý s ňou diváci trávia. Aktualizácii aplikácie predchádzal prieskum, v ktorom podľa generálneho riaditeľa Pata Flemminga Netflix zistil, že používatelia pri výbere vhodného titulu vykonávali "očnú gymnastiku" a prechádzali z jednej časti úvodnej obrazovky Netflixu na druhú. "Prešli od názvu šou k súčasným top show, k Box Art, k videu a späť k synopsám," povedal Flemming agentúre Reuters a dodal, že Netflix sa snaží, aby bolo nájdenie správneho obsahu jednoduchšie, intuitívnejšie a jednoduchšie pre každého.

Úprava zahŕňa zväčšenie titulkov programov, odlišné umiestnenie ďalších informácií a zvýraznenie informácií ako "tento film alebo relácia bola v TOP 10 osem týždňov". Skúšobnú prevádzku novej televíznej aplikácie môže vidieť iba časť používateľov Netflixu. Na základe ich spätnej väzby chce streamovacia služba upraviť zmeny pred otvorením novej verzie všetkým ostatným. Netflix považuje čas strávený sledovaním svojej streamovacej služby za kľúčovú metriku, dokonca dôležitejšiu ako celkový počet predplatiteľov. Mimochodom, od budúceho roka ho prestane publikovať a pre potreby burzy na Wall Street bude uvádzať priemerný čas strávený používaním aplikácie.

Čo bude ďalej s Netflixom vo vylepšenej televíznej aplikácii? Hlavné menu sa presunie z ľavej strany obrazovky do jej hlavičky. Pridá sa nová karta "Môj Netflix" s reláciami alebo filmami, ktoré používateľ pozeral, alebo tými, ktoré si uložil, aby si ich pozrel neskôr. Služba chce naďalej ponúkať personalizované tipy pre každého používateľa. "V rámci týchto zmien nedochádza k žiadnej úprave odporúčaného algoritmu videa," povedal Pat Flemming.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
------------------
Pýtajte sa na fóre a nie v súkromných správach, nech z toho majú prospech všetci.

------------------
Nosce te ipsum.
Odpovědět

Zpět na „Volná diskuse“