
Discovery Channel uvádza, že si svoje 40. výročie pripomína „úctou k svojej dlhotrvajúcej misii podnecovať zvedavosť a obdivovať svet prírody“.
Oslava sa bude konať počas celého roka na amerických aj medzinárodných trhoch a bude obsahovať špeciálne programy, rozšírenia pre sociálne siete, spotrebné produkty a nový spot značky.
Warner Bros Discovery tiež spolupracuje s nadáciou Arbor Day Foundation na celosvetovej výsadbe viac ako 40 000 stromov, čím pomáha podporovať biodiverzitu a ozdravovať komunity na celom svete.
Špeciálna kolekcia 40th Anniversary Collection, ktorá je dôkazom záväzku značky vzbudzovať zvedavosť a rozširovať hranice objavovania, bude k dispozícii na Max a discovery+ spolu s cenným starším obsahom.
Discovery Channel začal vysielať 17. júna 1985. Spočiatku bol dostupný pre 156 000 amerických domácností a vysielal 12 hodín každý deň. Dnes je Discovery Channel súčasťou WBD a je dostupný vo viac ako 220 krajinách a územiach po celom svete a v 50 rôznych jazykoch.

